Något varmt för fötterna när höstmörkret kommer krypande

Stickade precis färdigt ett par tofflor av lite överblivna garner, perfekta för hemmamys när det blir kallt! Kanske inte världens mest smakfulla färgkombination, men jag tänkte bara gå hemma i dem, och mina allra snyggaste färger behövs för andra projekt...



Om någon vill sticka likadana, eller något annat snyggt så hittade jag mönstret på sidan nedan... (De har många bra stickbeskrivningar som alla är gratis!!) Jag följde dock inte beskrivningen helt, utan stickade 16 separata rutor som jag sedan sydde ihop!

http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=113&d_id=4&lang=se

(tänkte länka sidan, men länkfunktionen vill inte funka, och är liiite grann frustrerad på det!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0