Storstädning & piffande

Idag blev det omsortering och organisering av kläder m.m. i skåpen, för det har varit väldigt trångt på sina ställen! En massa onödiga plastpåsar åkte också i soptunnan, efter att ha legat ivägen och skräpat i garderoben alldeles för länge! Jag har nämligen en ovana att spara alla plastpåsar man får när man köper diverse saker för de kan ju "va bra att ha" någon gång. Jo det stämmer ju ibland, men inte så många!! Ett tag hade jag en hel låda där jag samlade mina påsar, och vek ihop dem fint och snyggt först!!

Jag fick också min trasiga fönsterruta utbytt idag och hjälp med att få upp den andra delen av fönstret som fastnat, av snälla fönstergrabbar.


Mitt skåp fick fint papper på hyllorna! De var lite ofräscha innan faktiskt...


Och mina solbrillor fick ett snöre att hänga på! Nu tar de mindre 
plats och man ser dem dessutom bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0