Ett kapitel avslutat

Ett litet avskedstal...
Som de flesta nog vet vid det här laget så ska jag lämna biomedicinarna till hösten till förmån för biologi&miljövetenskapsprogrammet på ultuna. Jag bestämde mig nog för det redan efter första kursen i höstas och har inte varit så väldigt motiverad under året. Nu ska jag hem under sommaren och ladda batterierna, plugga hårt till omtentorna som hopat sig över mig och satsa för fullt när min nystart i uppsala kommer! En ny och bättre version av mig själv! Solbränd, vältränad och full av energi, hehe!! Men ni lär inte slippa mig helt...i'm still in town, and i'm going to haunt you!! moahaha!

Hade en grymt kul kväll igår trots att vi var på norrlands och jag egentligen tycker att i princip all musik de spelar där är skit, men igår spelade det ingen som helst roll! Det blev ett avslut värdigt det vi haft tillsammans (citerat Carrie Bradshaw)! Snyft!
Ha en underbar sommar allihop, oavsett var ni kommer att tillbringa den!!


            

Kommentarer
Postat av: Anna W

Åh jag kommer att sakna dig!

2009-06-07 @ 12:21:19
Postat av: Axel

Detsamma, och hoppas du får det trevligt hos din mormor.

2009-06-09 @ 10:48:47
Postat av: Kim

Klassen kommer inte vara den samma utan dig och Matias så man får väl tacka för er tid. Ta hand om dig Ullebulle!

2009-06-09 @ 11:54:40
Postat av: Ulrika

Tackar ödmjukast!

2009-06-14 @ 19:40:00
Postat av: Frida

Ulrika.... Du får verkligen se till att joina oss på våra roliga fester fasten du inte längre läser med oss, du är såklart fortfarande en av oss!

Lycka till i nästa kapitel!

ses på kryssningen

2009-07-10 @ 17:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0