La di da di da

I fredags träffade jag Sofia för första gången på över en månad! Vi lagade pasta med laxsås hemma hos henne, drack vin, pratade om klimatförändringar och miljöhot och kände att världen är dödsdömd, men ryckte sedan upp oss med lite peppande låtar och drog till ÖG's för att dansa lite grann!! En väldigt bra kväll!


adam green

Jag är också väldigt glad för att jag fått reda på att den underbart konstige Adam Green kommer till Stockholm och spelar på Strand den 13e feb!! Blir fjärde gången man ser honom live då! Han är så skum att han lägger upp nakenbilder på sig själv på sin blogg, stavar allt på sitt eget sätt och skriver sina egna pressreleaser (läs här) med en massa nonsens. Jag har fått krama honom en gång :)!




Kommentarer
Postat av: carolina

Hej!! Åh Adam Green är ju fantastisk! Jag vill också gå på konserten. Jag ska göra praktik i Linköping nästa termin, men vem vet jag kanske kan åka till Sthlm en snabbis. Lycko dig som fått krama den snygga mannen. Jag o Marysia såg honom på KOKO. Haha! Vilka tider. Londontider.

2009-11-19 @ 19:31:48
URL: http://carroliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0