Stolthet

Jag är väldigt nöjd med mig själv för att jag äntligen lyckats skaffa Microsoft office för Mac, och klarat installera det så att det fungerar också!! Man klarar det mesta om man bara försöker faktiskt och man behöver känna sig lite duktig ibland!

Några andra saker jag är stolt över:

- Jag kan vifta med öronen.

- Jag kan skriva snabbt på datorn med rätt fingersättning på tangentbordet och utan att titta på händerna.

- Jag kan byta stick-kontakter på gamla lampsladdar med ojordade kontakter. Inte ofta man får användning för teknikkunskaperna från 8:an!

- Jag vet hur man tillverkar anslutningslådor till luftdon, och kunde dessutom göra det snabbare än de flesta männen i arbetsgruppen trots mångas åsikt att tjejer inte kan lika bra! Det här är ett takdon som heter eagle med anslutningslåda:
eagle 


- Blommor verkar tycka om mig.

- Jag är ganska så påhittig.

Tidningspappersstol
Att klä en stol i tidningspapper tyckte jag var fint!

- Jag är bra på att baka kanelbullar.

- Att jag kommer från Hagestad. En stad i en hage - låter inte det mysigt?!! Dessutom Sveriges längsta radby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0