Last night I had a dream

Den var väldigt läskig! Jag drömde att alla mina byxor hade spruckit och var oanvändbara och bortom möjlighet att laga. Det är ju inte så att jag skulle behöva gå runt i trosor för det, eftersom jag har ganska många kjolar och klänningar, men det hade varit lite dumt att inte ha några byxor alls... Mina äldsta favoritjeans sitter det dessutom många fina minnen i! Jag har haft dem i över fyra år och använt dem flitigt...


Oron kan ha kommit från upptäckten efter en skoldag att jag hade det här hålet mitt bak på rumpan i mina manchesterjeans...som tur var så hade jag en ganska lång skjorta, så det borde inte ha synts så mycket... Hade inte ens sett att de var slitna förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0