Smakminnen

Jag brukar inte dricka saft så ofta, men när jag precis kom hem från några timmars repande och möte med orkestern, så blandade jag mig ett glas av mormors hemgjorda svartvinbärssaft. Det smakade precis som om man hade suttit i hennes trädgård kl 3 en sommar-eftermiddag mumsande på bullar och skorpor. Jag saknar mormor lite ibland. Vi hade en så fin sommar tillsammans i hennes underbara hus.

Så här fin brukar mormor vara på midsommar. Jag vill också ha en häradsdräkt! Då kunde man haft den när man gick på bal!

Huset sett från ostsidan med den vackra rosenträdgården. I detta hus vill jag bo när jag blir stor!

Kommentarer
Postat av: karin

tji får du, för där ska jag ha min boplats!!

2009-10-16 @ 21:53:00
Postat av: Anonym

tji får du, för där ska jag ha min boplats!!

2009-10-16 @ 21:53:58
Postat av: Ulrika

Det kommer vi allt bli två om!

2009-10-22 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0