Efterfirande

12 maj, 

Eftersom inte min syster kunde komma på min riktiga födelsedag, så fick jag fira med henne några dagar senare. Det gjorde inte alls särskilt mycket eftersom det var strålande väder, och perfekt för en liten utflykt med picnic, precis som det alltid brukar vara med släkten på min födelsedag!

Vi promenerade ut till Håga och slog oss ned på en liten stenig gräsplätt i en åker vid Nåstens skogsrand. 

Jag njuuuuter i solen!

Gott med macka!

Vi hade vars en makrill, lite keso till och olivbröd...

...brieost och flödeost (en sorts dansk färskost)...

...små plommontomater och så jordgubbar till efterrätt! Dessutom fanns det flädersaft, kaffe och pecan-wienerbröd!! Mums, mums, mums!!!

Vackra gullvivor!

Det är kul att klättra!

Man kände sig alldeles fri där uppe!

Sen promenerade vi hemåt igen med våra likadana Kånken på ryggen!

Den här jättesöta knytblusen hade Karin sytt till mig! Den lämnar glipa på det absolut mest smickrande stället! Väldigt 50's och somrig! Hon hade också hittat två gamla Uncut-tidningar med reportage om bl a Fleetwood Mac som jag är ganska förtjusta i för tillfället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0