Finaste håruppsättningen

Jag vet att det varit mycket tyst här på sista tiden och nu blir det en hel massa inlägg på samma gång. Kände inte alls för att skriva något under våren och sedan har jag samlat på mig lite grejer under sommaren. Datorn där hemma är så seg att posta från, så det kommer nu i efterhand!

Retro lady
Den 22 juli var det dags för mammas släkts årliga golftävling. Det är mammas kusiner, våra nästkusiner, och så lite nästkusinsbarn. Ungefär hälften spelar långgolf, och de andra spelar minigolf. Det är nästan en 20-årig tradition nu, och på kvällen är det stor fest. Då ville jag vara lite extra fin och bad min syster göra en inbakad fläta på mig. Hon brukar fläta väldigt fint på sig själv alltid, så jag hade full tillit till henne. 

Finaste uppsättningen
Det blev en jättefin fläta som började vid ena sidan av huvudet, löpte runt, och slutade med en liten snurr på den andra. Väldigt tjusigt!

Inbakat hela vägen runt
Såhär såg det ut där bak! Tack syster! Det höll dessutom utmärkt när jag sov (med hjälp av mycket hårspray), så jag kunde ha samma frisyr en dag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0