En fluga som heter duga



Idag kände jag mig lite grann stilig och pojkaktig med morfars gamla fluga (som jag knutit själv!), skjorta, smala jeans uppvikta till ankeln, röda strumpor och så mina herrskor. Insåg dock inte att bara för att de gamla jeansen går att knäppa, så är det kanske inte så bekvämt att gå och sitta i dem en hel dag...

Idag började också den nya kursen i miljökemi, vilken verkar lovande. Intressanta föreläsningar komma skall om bl a biobränslen, växthuseffekter och ozonhål. Var duktig och gick och köpte kursboken redan idag, och sedan blev det fika på ÖG's med klassisar och våffelfrossa!! Mums!! Nu borde jag väl påbörja den tråkiga delen av dagen... labbrapports-skrivandet... Borde verkligen dammsuga och diska också!!

Kommentarer
Postat av: Christina W.

Cute bow! I'm obsessed with bows and I think I need a stripey one like yours next!

2010-01-19 @ 05:58:35
URL: http://thestoryofwonderful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0