Skatter

 

   Alla som känner mig bra vet att jag älskar kul örhängen, och brukar göra egna av bra saker jag hittar (som danska mynt och små gamla nycklar)! Jag har gärna udda par också! En lång tid kom det inte några tillskott till samlingen, men nu så: ett par sailor-aktiga från gina tricot (otroligt nog - handlar aldrig där annars!!), ett par saxar från en liten kitschig butik i malmö, gammelrosa vintage clips i julklapp, och sist en liten barbiesko jag hittade hemma, som jag tyckte blev söt som örhänge!! 
   Tror jag ska ta mig till ett panduro snart och kolla in dockskåpsgrejerna... skulle inte en liten stol som örhänge sitta fint? Eller en tekanna? Det får kanske bli mitt efter-tentatreat på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0