Hej bloggen

Det var längesen vi sågs sist nu, jag vet!

En sak som hänt är att jag fyllt 24! What?! Hjälp!! var det första jag tänkte när det närmade sig, men när jag tänkt efter lite mer så har jag förlikat mig med tanken, och skulle bli ganska nöjd om folk gissade på att jag är 24 för jag skulle varken vilja se yngre eller äldre ut! Fast jag erkänner att jag blir lite mer nöjd om någon tror att jag är yngre, för det betyder att jag kanske inte behöver oroa mig jättemycket för att huden börjar bli lite rynkig eller slapp eller nåt. Inte för att jag oroar mig för sånt hela dagarna, för det finns bättre saker att koncentrera sig på, men det smyger sig ändå på lite negativa tankar ibland... Inte minst sådana som: Borde jag inte hunnit göra mer i mitt liv när jag nu är så gammal?!

En väldigt trevlig födelsedag fick jag i alla fall (den 9 maj, som säkert alla som läser det här vet). Jag firade den nämligen i Uppsala med många kära vänner. Lunch och glass i strålande varmt väder tillsammans med Sofia, och på kvällen spelning på Hijazz med the Wijkmanska bleck. Fantastiska som alltid!

Något som många i min omgivning verkar ha känt av på något sätt, är att jag börjat läsa ganska mycket igen och kanske är ett steg på väg att bli den store bokslukare jag en gång var i forna dar. Jag fick nämligen nästan bara böcker i födelsedagspresent! Mest skönlitterära, men även lite matlagning och stickning.

Födelsedagsböcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0