I wish I had a fluffy little friend

Vissa är hundmänniskor, och andra är kattmänniskor, men jag föredrar kaniner! Det var det enda djur vi fick ha där hemma eftersom mamma är allergiker, och kaniner kan ju vara ute året om.

Jag saknar att ha en kanin att gosa med! Vår sista kanin hette Trolla och blev 9 år. Hon var så fin!

Ulliga gulliga Trolla

Det bästa med kaniner är att köra näsan i deras extra mjuka päls i nacken

De är så söta när de tvättar sig

Man kan cykla på utflykt tillsammans

bära runt på kompisen i en hatt

ha någon att sticka mössor åt

och så blir de väldigt fina presenter, som jag inte skulle ha något emot att få när jag fyller år...

(Klicka på bilderna för bildkällor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0