Lat söndag

Sön 13/9

Eftersom man damp i säng så sent som kl 7.00 imorse så blev det en lååång sovmorgon. Sedan tillbringade jag resten av dagen med trevligheter som att läsa systerbrev (innehållande loppisfunna örhängen i present), hårfärgning med Sofia som hjälpande hand och sedan såg vi Kenny Starfighterfilmen som väl inte var den bästa film man sett precis, men det var trevligt i alla fall. På väg hem stannade jag för att handla på ICA väst, och insåg pinsamt nog när jag skulle betala att jag glömt plånboken, så kassören fick packa ner mina varor i en kasse, och jag cyklade hem efter pengar... Dessutom glömde jag min klocka hos Sofia som jag alltid, alltid har på mig förutom när jag duschar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0