Trekantig sjal

Jag fick ett fint mönster av syster skickat till mig, och sen kunde jag äntligen börja sticka sjal av mitt fina 
1-trådiga ullgarn jag köpte på en marknad av en kvinna som både färgat och spunnit det själv. Det var väldigt dyrt, men jag tyckte det var värt det. Mönstret var jättekul att sticka, och jag ska nog försöka göra fler saker med spetsmönster framöver! Roligt när det inte är samma sak hela tiden liksom! Jag blev rätt så nöjd, men hade jag haft mer garn hade jag gjort den lite större... Så här ser mönstret ut på nära håll:


Kommentarer
Postat av: Anna

Fint mönster! Gillar det skarpt. Du vill inte skriva ut det? Alltså bara själva trekanterna, inte hela sjalen :)

2012-02-27 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0