Påsk i hemmatrakterna!

Jag var lite osäker på om jag skulle ha råd att åka hem, eftersom det ekar tomt på kontot just nu, och om man väntar längre med att boka biljetter blir det ju bara dyrare... Då är det väldigt välkommet med en snäll pappa som för en gångs skull bjuder på resan! De kanske saknar mig lite grann där hemma ändå...



Påsk är en av mina favorithögtider tror jag. Antagligen mest för att det alltid är vår med rabatterna överfulla av vintergäck, snödroppar, krokus, påskliljor, tulpaner och scillor! I lite olika kombinationer beroende på om det är tidig eller sen påsk förstås! Det är inte en lika uppstyrd högtid som de andra heller, för det är bara påskafton man 'måste' tillbringa med släkten och resten brukar ofta handla om att åka och titta på konst, fika och ta promenader!

Ska tillbringa mycket tid med fina fröken ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0