Puh! It's finally over!

Inget tentaplugg mer på en månad kanske... wihoo! 
Detta har jag firat idag med runda på stan (har knappt satt en fot utanför huset på 10 dagar), en glass ( jag vet att jag inte borde, men jag var själv - alltså ingen att förpesta luften för), besök i syaffär som jag känner på mig att jag kommer bli stammis i, men idag blev det endast ett måttband inhandlat.

Väl hemma igen satte jag igång med projekt 'ge säng ben'. Blev krångligare än jag trodde eftersom bultarna var aningen för korta, och därför satte jag igång att tälja bort en bit på benen (pappas idé), och än en gång kom gamla scoutkniven väl till användning. Det blev väl inte världens bäst förankrade sängben, men för bättre resultat hade behövts färd till butik för inskaffning av längre bultar, och sånt har man ju inte lust med! Nu är mitt rum nästan så som jag vill ha det, saknas bara lite små detaljer...

Fixade sedan till min pepitarutiga pennkjol, som jag sydde in för evigheter sedan, men glömde sy upp fodret, och det är inte så snyggt när det tittar fram... nu ska den dock få användas!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0