En väldigt bra måndag i all sin enkelhet

Och vad berodde det på då? Jo att:

- Jag tittat på väldigt mycket simning och undrat lite över varför jag slutade egentligen.
- Jag åt kokta rödbetor med fetaost & solroskärnor till lunch, mums! Sedan dess blir man lite orolig varje gång man går på toa och ser att kisset är rött, men inser snart att det är bara för att jag ätit rödbetor ju!
- Karin och jag spionerade på en tant och låg säkert en kvart dubbelvikta på marken kiknande av skratt.
- Jag har börjat på min trasmatta, har vävt 19 cm som jag är nöjd med, och har ganska klart för mig hur hela ska se ut. Om jag väver någon timme varje kväll så ska jag nog hinna färdigt innan uppåtresan!
- Jag har virkat ca 10 cm till på min kofta så att jag nu har en begynnande blåsa på långfingret, och därmed får nog virknålen vila någon dag om jag lyckas hålla mig ifrån den. Snart är det bara ärmarna kvar på koftan!! :)
- "Upp till kamp" började gå i repris på 1:an idag. Dramaserie i fyra delar från SVT som jag varmt rekommenderar. Ett plus är Sverrir Gudnason som lyckas vara snygg även som nergången knarkare. Går alltså måndagar 21.00 SVT1.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0