Kärt återseende

Ons 10/6

Idag har jag återförenats med kära gamla Bettan. Inte mindre än tre gånger har vi farit fram och tillbaka till Ystad tillsammans idag (alla gånger för min kära systers skull). Allt är sig likt tycker jag (trots en ny koppling). Samma brummande extra-basslag till låtarna, samma vibrationer när det går tungt, och så charmen i att behöva låsa upp på fel sida. Man minns förra sommarens strapatser med sjungande för full hals till "Dance with me" och andra favvolåtar susandes förbi sommaråkrar, men även buffandet och knuffandet! Hon är gammal, det är hon, men än ska vi nog hinna med många äventyr innan hon går i graven! 





Gamla Bettan - inte en skönhet precis, men jag tycker om henne ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0