Efterlängtad shopping

Det har varit ont om kosing i kassan länge, så i lördags blev det ganska många nya inköp på rundan i stan med Sara. Det mesta hade jag dock spanat in förut, så det var inga ohejdade impulsköp i alla fall...

Dubbelknäppt lite a-linjeformad kappa som jag tyckte passade helt perfekt med den klassiskt rutiga sjalen.

Har önskat mig en riktigt klarblå klänning ett tag, och jag hade jättetur som hittade den här på myrorna i precis lagom storlek. Jag dansade in den i lördags med vitt skärp, vita strumpbyxor och röda läppar och kände mig jättefin!

Svart body och mörkt lila manchesterkjol (ser dock lite mer blå ut på bilden).

Två diadem... Särskilt det gröna tycker jag gör att frisyren ser mer 60-tal ut.


Vi avslutade eftermiddagen med en liten fika i Saras korridor bestående av te, björnbärskräm med mjölk (från kivik, vad annars?!) och lite pepparkakor. Det var så länge sedan man åt kräm!! Det känns som en barndomsgrej lite grann. Väldigt gott i alla fall! Som vanligt kunde vi ha pratat i hur många timmar som helst, men eftersom jag inte hade någon lust att följa med in i duschen så fick jag ta och dra mig hemåt istället. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fina saker du har köpt gumman!

Blir så glad av att läsa din blogg. På torsdag åker jag hem till Y-town, men i nästa vecka borde vi ses, om du har tid. Kram!

2009-10-27 @ 22:27:17
Postat av: Ulrika

Hem på gåsamiddag kanske?! nästa vecka efter onsdag blir finemang, för då har jag min matte-tenta gjord!!

2009-10-27 @ 23:01:40
Postat av: karin

en sjal som liknar den rutiga fast mer kvadratisk kommer jag att ta med mig till dig. en present från mormor, som rensade bort litegrann i sin halsdukslåda...

2009-10-28 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0