I like to be squared

Idag gick jag och hämtade ut ett paket som kommit till mig. Det var en kjol som jag köpt från Tradera, och det är alltid lite spännande att se hur sakerna ser ut i verkligheten. Fotografier kan ju nämligen ljuga lite grann... Den passade helt okej. Värd sina 89kr, och värmer skönt om låren eftersom den är i ull!

Jag köpte en ny bh idag också, fast den tänker jag inte visa...någon lycklig kanske får se den någon gång i alla fall! Tror den kommer bli en ny favorit!


Sedan så råkade jag köpa lite choklad-digestive, som påminner otroligt mycket om London...fast där blev det mycket billigare sort som ändå var jättegoda! Eller så körde man på hobnobs...det är ännu godare! Ibland saknar man engelska mataffärer. Man kunde köpa 4 bagels för 1 pund på Sainsbury's. De sålde också sprit i mataffärerna där med alternativ från affärens egna lågprismärke. Tescos egna gin kostade inte mycket, kanske 5 pund, fast jag tycker inte riktigt om gin...

Nu måste jag ta mig samman och bädda sängen till slut, har nämligen tvättat idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0