Klart slut

Wihoo! Första tentan gjord, och det kändes helt okej. Ingen 5:a kanske, men godkänt tror jag nog jag ska klara. Annars har dagen varit ganska otrevlig mot mig, med snöblandat regn till skolan, och sjukt kall motvind så att öronen frös till is på vägen tillbaka. 

Igår kom jag på att jag hade en blogg för något år sedan som jag totalt glömt bort. Skrev inte så mycket där, och den såg jäkligt tråkig ut. Om jag hade kommit ihåg lösenordet hade jag tagit bort den, men nu får den väl flyta omkring där i cyberspace i all evinnerlighet då. Hade i alla fall stickat de här fina sakerna då: 

Favoritbasker tills jag *snyft* tappade den på en gayklubb i GBG.
Wannabe-Adidas-sockar
En basker som blev något för stor, så den fick repas upp igen... hade dock varit perfekt om man var rastafari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0