Livet på folkhögskola

Det verkar så himla mysigt att få gå på folkhögskola och sy, sticka, väva och annat hela dagarna! Jag blir ganska avis, men postglaciala leror och horstar är ju också kul!
De lär sig olika vävtekniker.
Garnförrådet (jag är väldigt avis!)
Klädskiss
Syrrans arbetsplats
Jag diggar den lilla tanten!
Mer klädskisser sitter på anslagstavlan i rummet.
Här sitter jag och kusin Maria och gungar.
Fin bild.
Så här fint dekorerade brev kan man få om man är lycklig nog att vara vän till min syster!
I sådana här påsar brukade man få sina barnböcker...suck vad fint man kan ha det som barn.
Systern i egen hög person med ett av favorit-verken ovanför sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0