Utslagen tand & bästa sortens paket

I Tisdags drog ett gäng klassisar ut och dansade! Vi går ut alldeles för sällan tycker jag! En himla trevlig kväll som började med sällskapsspel hos Anna och sedan bar det av till Snerikes. Kvällen slutade tyvärr lite mindre roligt för min del... ett hörn av framtanden utslaget! En kille med glasflaska i högsta hugg, råkade krocka denna mot min tand när han skulle gå förbi på dansgolvet. En ren olyckshändelse, men så himla otur!! Vad är oddsen liksom?!! Ytan är lite vass, och det är lite som när man hade lösa tänder som liten, för det går helt enkelt inte att låta bli att känna med tungan där hela tiden!! Jag tycker dock inte att det syns så mycket att man behöver laga det, fast kanske slipa till lite grann. Får se det som något som ger mig lite mer karaktär än jag redan har!




Dagen efter blev jag överraskande mycket bakis dessutom. Börjar man bli gammal eller?! Då piggade det upp ganska mycket när ett paket från CDON damp ner i mitt brevfack innehållandes 3 nya skivor! Snart ska det komma 4 till som inte fanns inne på lagret...


Adam Green - Minor love, Bruce Springsteen - The River och Björk - Homogenic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0