Avskedsbrev till Uppsala

Du har kanske märkt att jag har varit lite frånvarande på sistone. Det beror på att jag lämnat dig.


It’s not you, it’s me. Jag känner att jag är på ett ställe i mitt liv då jag verkligen behöver fokusera på mig själv.


Jag har nog aldrig känt att vi passat riktigt ihop eller förstått varandra, men jag har försökt få det att fungera så länge som möjligt och ändrat på de saker jag har kunnat. Till slut kommer man ändå till en punkt då man måste bryta upp. Jag behöver söka mig nya äventyr på nya platser!


Jag vill gärna att vi förblir vänner, och kan ses då och då. Det finns många sidor hos dig som jag kommer att sakna!


Till exempel:

 

Min oas
Mitt rum

Korridorpartaj
Korridorskompisar

Axelfest
Biomedicinare

Exkursion
Biomiljöare

Vindparty
Wijkmanska blecket

Tack för allt du lärt mig om mig själv! Ibland tänker jag att det varit bäst om vi aldrig träffats, men då hade jag nog inte varit där jag är idag, så jag ångrar det inte!

Yours sincerely,

Ulrika/Ullebulle/Palle/Ulle

Kommentarer
Postat av: ker

och vi kommer sakna dig med!! puss!

2010-10-16 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0