Studentstaden i vacker vinterskrud

Det har snöat nästan konstant de senaste dagarna, och nu är det vitt, vitt, vitt överallt! Så otroligt vackert, och väldigt trevligt när man inte behöver transportera sig längre sträckor än till tvättstugan!! 

Den första synen på morgonen!

Den här fina oxeln har jag utanför fönstret, så att man slipper se den stora korsningen!

Köksutsikten

Fönstret uppe i mitten där det lyser är mitt!

I den andra längan på mitt L-formade hus har de så fina franska balkonger, och även om jag inte har någon själv, så är jag glad att jag kan se dem från mitt fönster i alla fall! Tydligen är de väldigt trevliga på våren, då man kan öppna upp och sitta där och sola före träden fått alla sina löv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0