Hårfärgning

Jag tyckte att håret började se lite trist ut i färgen, och så började den där evigt återkommande utväxten skymta, så det blev en henna-färgning igen. Har väl färgat med henna i 2 år ungefär och tycker det fungerar jättebra. Det är lite svårt att få rätt konsistens först, men efter några gånger får man in snitsen. Detta var första gången i mitt ca 7-åriga hårfärgningsliv som jag fixat det helt själv. Annars har jag alltid frågat någon kompis, som ofta passat på att färga samtidigt. Det är ganska mysigt, och känns som om man pysslar om varandra lite grann. Jag klarade dock av det ganska bra på egen hand också visade det sig!

Hårfärgning

Folk brukar undra vilket som är min riktiga hårfärg egentligen, och det vet jag väl knappt själv längre, eftersom jag färgat sedan jag var 15-16, men här är jag i alla fall 15, och det är väl en av de sista bilderna med min riktiga färg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0