A new cut



Jag var och klippte mig hos riktig frisör i torsdags för första gången på typ ett år. Har bara klippt luggen själv, och syrran tog topparna en gång, men det var riktigt slitet nu!! Det känns så himla lyxigt att få håret tvättat, och det var tom massage i stolen! Kunde suttit där i flera timmar och känt mig ompysslad! Älskar när folk tar i ens hår! Det var ännu mysigare när jag hade långt, och det verkar som om andra tyckte det var trevligare att känna på då också (hint, hint! ta på mitt hår någon!!) Gjorde en hennafärgning själv hemma igen, men skulle vilja ha det lite mer lysande rött den här gången, så det blir nog en toning eller annan färg som förstärkning! Jag skulle gärna vilja haft Elsa Billgrens hår!! Både färgen och lockarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0