Här jobbar jag

Backagården

Det här är Backagården som ligger ungefär mitt emellan Kåseberga och Löderups Strandbad vid sydöstra Skånes kust. Det är en ombyggd gård med presentbutik i gamla stallutrymmen och café med tillbyggt stort mysigt växthus som man kan sitta och fika i. Det är i caféet som jag jobbar. Jag bakar i princip alla bakverk som serveras i vår lockande kakbuffé.

Bak-köksdörren

Innanför den lilla dörren inne i hörnet till vänster finns mitt bakkök. Där skapas godsaker som kanel- och kardemummabullar, morotskaka, äppelkaka, rabarber och mynta-cupcakes, tryffelkaka, chokladsnittar och kolasnittar m.m...

Kom dit och fika i sommar för sjutton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0